BMW kelia kartelę – pristatė ilgai lauktą X7 modelį

 

BMW pristatė tai, kas keičia supratimą apie automobilio erdvę, prabangą ir universalumą. Tai – BMW X7. Naujoji SAV segmento pažiba kelia kartelę visų visureigių rinkose – tiek sportiškų, tiek prabangių, tiek praktiškų. X7 – modelis, kuris suderina visas šias savybes, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„BMW X7 yra pirmasis automobilis, suderinantis aukščiausios klasės prabangą, išskirtinumą ir erdvumą su kertinėmis „Sports Activity Vehicle“ (SAV) segmento modelių savybėmis – neprilygstamu vairavimo malonumu ir universalumu.

Tai didžiausias BMW X serijos automobilis ir galime drąsiai teigti, kad jis atverčia naują puslapį prabangių modelių segmento istorijoje“, – teigia BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Svarbiausias X serijos automobilis

Naujasis BMW X7 pasižymi ne tik išskirtinėmis važiavimo savybėmis, bet ir harmoningomis proporcijomis.

Visureigio kėbulo ilgis 5 151, plotis – 2 000, o aukštis – 1 805 mm, tad jis tad jis akivaizdžiai užima didžiausio X serijos modelio poziciją. Neprilygstamą erdvę viduje užtikrina ir ypač ilga ratų bazė – net 3 105 mm, tuo pačiu važiavimą paverčianti itin komfortišku.

Preciziškos kėbulo linijos pabrėžia automobilio tvirtumą, o dideli langai bei ilga stogo linija pabrėžia erdvę.

Firminės didžiulės BMW dviejų dalių radiatoriaus grotelės neleidžia suklysti vertinant, kokiam gamintojui priklauso šis modelis, o aukšta prošvaisa pabrėžia jo sugebėjimus bekelėje.

Standartinėje BMW X7 įrangoje yra adaptyvūs LED žibintai, o papildomai galima užsakyti „BMW Lazerlight“ technologiją – su ja tolimosios šviesos tamsiu paros metu matomumą padidina net iki 600 metrų.

Jos išsiskiria ir išvaizda – pačių žibintų su „BMW Lazerlight“ technologija viduje yra melsvi X formos elementai.

Standartiškai ant automobilio montuojami 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai, o 21 bei 22 colių gali būti pasirenkami papildomai.

Prabanga visiems septyniems 

BMW X7 interjere patogiai gali įsitaisyti septyni žmonės – tai jau standartinė įranga. Net ir trečioje sėdynių eilėje yra dvi pilno dydžio sėdynės su porankiais, puodelių laikikliais ir USB jungtimis.

Antroje eilėje standartiškai yra trys sėdimos vietos, tačiau galima užsakyti dvi komfortiškas sėdynes. Visos jos taip pat yra valdomos elektra, o bagažinės talpa, priklausomai nuo sėdynių išdėstymo, svyruoja nuo 326 iki 2 120 l.

Kruopščiai atrinktos medžiagos interjere sukuria išskirtinį prabangos pojūtį – pavyzdžiui, kiekvienas BMW X7 turės „Vernasca“ apdailą, standartinėje įrangoje esančios sistemos kaip keturių zonų klimato kontrolė, trijų dalių panoraminis stogas ir jaukus „Ambient“ interjero apšvietimas garantuoja aukščiausią komfortą. 

Papildomai galima užsakyti rinkos naujieną – net penkių zonų klimato kontrolės sistemą, „Bowers & Wilkins“ garso sistemą, „M Sport“ paketą bei daugybę „BMW Individual“ automobilio pritaikymo asmeniniams poreikiams detalių.

Kiekviename BMW X7 montuojamas „BMW Live Cockpit Professional“ su dviem 12,3 colio skersmens ekranais – vienas yra prietaisų skydelyje, kitas – centrinėje konsolėje. 

Tai, kas geriausia

Pačiam svarbiausiam X serijos modeliui skirti patys galingiausi varikliai, naujausia 8 laipsnių automatinė „Steptronic“ pavarų dėžė, išmani keturių varančių ratų „BMW xDrive“ sistema bei „M Sport“ diferencialas.

Pirmieji BMW X7 Europoje galės būti užsakomi su trimis varikliais – šešis cilindrus turinčiais benzininiu ir dviem dyzeliniais.

„BMW X7 xDrive40i“ su šešių cilindrų eilėje varikliu pasiekia 250 kW / 340 AG ir vidutiniškai vartoja 8,7–9 l benzino šimtui kilometrų. Benzininio variklio anglies dvideginio (CO2) emisija – 198–205 g/km.

„BMW X7 xDrive30d“ pasiekia 195 kW / 265 AG, vidutiniškai vartoja 6,5–6,8 l dyzelino šimtui kilometrų, o vidutinė jo CO2 emisija – 171–178 g/km.

BMW X7 M50d pasiekia 294 kW / 400 AG, vidutiniškai vartoja 7–7,4 l/100 km, o į aplinką išmeta 185–193 g/km CO2. Visi varikliai atitinka naujausius šiuo metu galiojančius „Euro 6d-TEMP“ taršos standartus.

Modernios technologijos

BMW inžinieriai automobilio pakaboje sugebėjo pasiekti išskirtinį balansą tarp komforto, vairavimo malonumo ant asfalto bei našumo bekelėje.

Daug naujausių BMW pakabos technologijų SAV modelyje montuojama jau standartiškai – pavyzdžiui, adaptyvi pakaba su elektra kontroliuojamais amortizatoriais bei komfortiškomis oro pagalvėmis ant abiejų ratų ašių.

Automobilio prošvaisa gali būti keičiama net 80 mm amplitude – tą padaryti galima vieno BMW X7 interjere esančio mygtuko paspaudimu arba naudojant išmanųjį raktą „BMW Display Key“.

Daug komfortą ir pravažumą didinančių pakabos sistemų yra papildomoje BMW X7 įrangoje. „Integral Active Steering“ bei „Executive Drive Pro“ sistemos didina stabilumą posūkiuose bei vairuotojui leidžia pasijusti tarsi valdant lengvąjį automobilį.

Pasirinkus specialų „OffRoad“ paketą, automobilyje montuojamas papildomas mygtukas, leidžiantis pasirinkti vieną iš keturių važiavimo režimų – pritaikytą smėliui „xSand“, žvyrui „xGravel“, akmenuotai dangai „xRocks“ arba sniegui „xSnow“.

Visi režimai pakoreguoja automobilio nustatymus taip, kad šis būtų maksimaliai efektyvus ant pasirinktos dangos – keičiami prošvaisos, „xDrive“ sistemos, akceleratoriaus, transmisijos, stabilumo kontrolės nustatymai.

Naujajame SAV automobilyje gali būti montuojamos moderniausios saugumo programos kaip aktyvi kruizo kontrolė, eismo juostos išlaikymo ir persirikiavimo asistentai, autonominio stabdymo ir kitos sistemos.

Visi BMW X7 bus gaminami JAV esančioje Spartanbergo gamykloje – ten pat, kur surenkami X5 bei kiti X serijos SAV modeliai. Automobilį galima užsisakyti jau dabar, o pirmieji modeliai klientams bus pristatyti 2019 m. pavasarį. BMW X7 kaina prasideda nuo 92 490 Eur.

Lrt.lt

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode